ארונות אמבטיה בהתאמה אישית

 

מחפשים ארון אמבטיה לפי מידה? ארונות אמבטיה מעוצבים החל מ ₪499 במבחר ענק של סוגים: מודרניים, כפריים, בשילוב עץ ועוד

 

אנו בחברת אפרסק קרמיקה מאמינים בשירות אישי ללקוחותינו ומזמינים אתכם לקבל ייעוץ והכוונה טלפוני 050-7336775.

לחלופין ניתן להשאיר לנו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם - להשארת פרטים לחצו כאן>>>>

 


 

חולמים על ספא חלומי מבלי לצאת מהבית? היום אפשר לעצב את חדרי הרחצה בקלות ולהפוך אותם לחלל של שלווה ורוגע, עם הכלים הסניטרים ההכרחיים, הריהוט הנדרש והאקססוריז הכי חמים. חדרי האמבט כבר מזמן אינם נתפסים כעוד חדר בבית וככאלה ניתן דגש משמעותי על עיצובם. התאמה של אמבט מפנק, מקלחון מעוצב, בשילוב האלמנטים הסניטריים האיכותיים, מעלים את החלל הזה לדרגה של מקום מפלט מתלאות היום, בו ניתן לקחת כמה דקות, להתאוורר ולהתרענן.

מאחר שמדובר בדרך כלל על חלל מוגבל במרחב שבו, ישנה חשיבות עצומה לתכנון מדוקדק והלבשה חכמה של החדר, לרבות מציאת שילוב מושלם בין פרקטיקה ובין סטייל. הכוונה היא למצוא את האלמנטים שיסייעו לעשות סדר בחדר, כמו ארון אמבט, מגירות או שידה שיהוו פתרון אחסון מושלם עם עיצוב מותאם.

איזה ארון לבחור?

כאשר מחפשים את פתרון האחסון האולטימטיבי והמרשים עבור חדר הרחצה,  רואים כי הענף מכיל אין ספור דגמים, ניתן למצוא ארון כמעט בכל סגנון ומידה, גובה ורוחב, תאים או מגירות, כמובן שאפשר לרכוש גם ארונות אמבטיה בהתאמה אישית ועוד ומאחר שהבחירה אינה פשוטה מומלץ להכיר את כל האפשרויות:

ארון שירות

ארון שירות בדרך כלל מגיע במבנה צר ואנכי, המתאים לנישה או לאזור מאוד מוגבל בחדר הרחצה, הארון מגיע הן כמדפים פתוחים והן כמדפים עם דלת, בשילובים של עץ ואפוקסי או גימור פורמייקה. פנים הארונית בדרך כלל כולל מדפים עליהם ניתן להניח מגבות, כלי רחצה, מוצרי טיפוח  או אקססוריז אחרים. ניתן למצוא ארון שירות בעל רגליים או ארון שירות צף התלוי על הקיר. היתרון המשמעותי הוא שניתן להתאים ארון שירות לכל נישה ייעודית ובכך לנצל בצורה אופטימלית את החלל הנתון.

ארון אמבט תלוי

מרבית חדרי הרחצה המודרניים מכילים ארוניות תלויות . הכוונה היא לארונית המותקנת על הקיר ומקנה לארון מראה "צף" ומרחף מעל המרצפות. זה מקליל את מראה החדר ומעניק תחושה של אוורור ושפע של מקום וניצול אופטימלי של המקום. לארונית תלויה יש יתרון משמעותי בכך שהיא מאפשרת ניקיון פשוט וקל של הרצפה ואין בעיה עם "מתחת" לארון.

ארון קיר לחדר רחצה

כאשר מדובר על חדר רחצה בעל חלל גדול ומספיק מרווח, ניתן בהחלט להוסיף לחלל ארון קיר רחב אשר יעניק מענה מושלם לכל צרכי האחסון. החל ממגבות וכלה במוצרי רחצה וטיפוח של כל בני המשפחה. מעטים חדרי הרחצה אשר ניתן להוסיף בהם ארונות רחבים וגבוהים, אך כמובן כאשר ישנה אפשרות ניתן למצוא שפע של דגמים ו/או לשלב ארונית תלויה או ניצבת יחד עם ארוניות שירות המספקות פתרון אחסוני מושלם.

כאמור, בעת בחירה של ארון אמבט חשוב להקפיד על שילוב בין שני האלמנטים, הפרקטי והעיצובי, עוד מומלץ מאוד לבצע תכנון מוקדם, הן של המידות והפתרונות הנדרשים מארון כזה וכמובן תכנון של המראה הכללי והסטייל. השלב הראשון הוא מדידת החדר וקביעה היכן ניתן להתקין או להניח ארון, בין אם ארונית שירות, ארון תלוי או ארון המונח על רגליות , חשוב להקפיד לבצע מדידות מדויקות. לוודא שיש מספיק מקום אחסון לכל מה שנדרש להיות בארונית, שיש מרחב מספק לפתיחת דלתות ומגירות ללא הפרעה לכלים הסניטריים, לאסלה או לכיור.

דבר נוסף שחשוב לבחון טרם הרכישה זה את טיב הארון. גם אם הוא מתאים במידות ומושלם מבחינת העיצוב, ארון אמבט אינו "סתם ארון". מאחר שהוא ניצב בחדר בו הלחות גבוהה,  הוא חייב להיבנות מחומרי גלם איכותיים העמידים בפני לחות ונזקי רטיבות. חומרים כגון: עץ מלא בוצ'ר אלון, MDF מאסיבי, ארונות סיבית, לוח סנדוויץ´ בציפוי פורמייקה או פורניר ובצביעה אפוקסית איכותית, את זה כמובן אפשר להבטיח כאשר רוכשים ארונות אמבטיה בהתאמה אישית.

נוסף על האיכות, חשוב לוודא בטיחות, שהדלתות והמגירות יציבות, הצירים חזקים והפרזול איכותי, מומלץ לבדוק שכל המגירות בעלות מודול של טריקה עדינה ושקטה עם פרזול מתקדם השומר על אורך חיי המסילות, מקל על שליפתן וניקיונן ומאפשר גישה נוחה לכל חלל המגרה.

עניין אחרון אבל בהחלט חביב, הוא הבחירה של העיצוב. כיום יש שפע של דגמים, עיצובים ושילובים כך שכל הלקוחות יכולים לבחור בדיוק את מה שמתאים להם או לעצב ארון אמבט באופן אישי. יש שלל דגמים וסגנונות, מודרני, קלאסי או כפרי, בשילובי צבעים, טקסטורות ומרקמים, בצבעים סולידיים כמו עץ טבעי, שחור, קרם או לבן או בשילוב מטאלי, צבעי פסטל או צבעים בוהקים וססגוניים במיוחד.

ההיצע רחב ומאוד קוסם, אך רק מי שישקלל את כל הנתונים, הצורך, ההעדפה, המידות והתקציב, או מי שיזמין ארונות אמבטיה בהתאמה אישית, יעשה עסקה טובה וחכמה ומי שיבצע את הרכישה בחנות "אפרסק קרמיקה" המתמחה בעיצוב חדרי רחצה ומוכרת גם מקלחונים, ברזים, כלים סניטריים ואקססוריז איכותיים ירוויח אפילו יותר.

 

קבלו הצצה לכמה עבודות שלנו אצל לקוחות מרוצים

 

ארון אמבטיה עם כיור וארון שירותארון אמבטיה מעץ עם כיור ומראה בהתאמה אישיתארון אמבטיה בהתאמה אישית עם כיור

ארון אמבטיה תלוי עם מראה בהתאמה אישיתארון אמבטיה עץ תלוי בהתאמה אישית ארון אמבטיה תלוי עם כיור ומראה בהתאמה אישית

ארון אמבטיה בעיצוב מיוחד עם כיור וברז ארון אמבטיה עומד עם כיור מונח בהתאמה אישיתארון אמבטיה עם כיור מוני בהתאמה אישית

ארון אמבטיה עם 2 כיורים ומראות בעיצוב אישיארון אמבטיה עם ארון שירות וכיור ארון אמבטיה תלוי עם כיור מונח מותאם אישית

למידע נוסף וליצירת קשר, ניתן להתקשר למירב בטל': 050-7336775  או במייל: afarsek100@gmail.com